Najlakši način za jačanje trbušnjaka - Men`s Health

Najlakši način za jačanje trbušnjaka

TURSKO USTAJANJE
(3-5 ponavljanja po ruci)
Lezite leđima na tlo držeći bučicu iznad sebe. Ne spuštajući bučicu ni jednog trenutka, ustanite polako, zaustavite se, a onda lezite nazad.
Razvija celo telo

KOTRLJANJE ŠIPKE
(8-12 ponavljanja)
Kleknite i uhvatite šipku obema rukama. Zakotrljajte šipku, zaustavite se, stegnite trbušnjake i povucite šipku nazad do početnog položaja. To je jedno ponavljanje.
Razvija mišiće trupa i jača leđa

ROTIRAJUĆI BOČNI POLOŽAJ
(5 ponavljanja po strani)
Uradite izdržaj, rotirajte se u bočni izdržaj, a onda i na drugu stranu u još jedan bočni izdržaj. Zadržite se 5 sekundi u svakom položaju.
Razvija trbušne mišiće, poboljšava stabilnost

UKRŠTENO HODANJE U UPORU
(10 ponavljanja)
Iz pozicije za sklek, podignite desno koleno prema levom laktu, spustite ga, a onda podignite levo koleno ka desnom laktu. To je jedno ponavljanje.
Razvija mišiće trupa i poboljšava stabilnost

SUPERMEN
(8-10 ponavljanja po strani)
Oslonjeni na kolena i šake, ispružite jednu ruku ispred sebe i suprotnu nogu u nazad. Zadržite položaj 3 sekunde.
Razvija mišiće trupa, snagu leđa i stabilnost tela

Pročitajte i  Velikim koracima do snage
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *