Nauka o trbušnjacima - Men`s Health

Nauka o trbušnjacima

Fitnes industrija je ludački biznis, pogotovu kada su u pitanju trbušnjaci. Na primer, ako želite pločice, uglavnom imate izbor od dva proizvoda.

“SUVIŠE SAM LENJ” METOD
Ova metoda je poznatija i kao “trbušnjaci za 5 minuta” ili slično. Ali da je ovaj pristup dobar, svaki bucko bi ubrzo imao trbušnjake.

“TOLIKO ŽESTOKO DA MORA DA UPALI” METOD
Mislimo na 60-90 minuta vežbanja dnevno, 6 puta nedeljno. E sad, ako vi imate vremena i energije za ovakve treninge, onda samo napred, ali većina ljudi to ne postiže. To je realnost, a ne izgovor.

Zato smo se zapitali: da li postoji program za trbušnjake koji funkcioniše i da li je izvodljiv za većinu ljudi? Za odgovor smo se obratili kondicionim trenerima Majku Vunšu i Kregu Rasmusenu, autorima Mens`s Health-ovog najnovijeg plana za mršavljenje pod nazivom 24-Hour Abs! I odgovor glasi: “postoji”, kaže Vunš, koji je zajedno sa Rasmusenom osmislio plan treninga u Results Fitness u Santa Klariti, Kalifornija. “Upravo tako i zarađujemo za život”.

Jedna važna činjenica za Results Fitness: Čak i tokom recesije, ova teretana iz Južne Kalifornije se proširivala čak dva puta. Kako? Jednostavno, njeni treneri su razvili metod mršavljenja namenjen zauzetim ljudima (čitaj: uglavnom svima). Ovaj režim je jednostavan: 30-40 minuta na dan, 3 puta nedeljno. Dakle kako ovi treneri postižu ono što većina ne uspeva? Oni su odbacili stare metode. Nove, koje su osmislili su bazirane na nauci dvadesetprvog veka i sredstvima koja su najbolja za njihove klijente. Sada ih i vi možete iskoristiti.

NE RADITE TRBUŠNJAKE KAKO BI ISTOPILI SALO
Još 2002. godine smo objavili rezultate istraživanja sa Univerziteta Virdžinija, koji kažu da je potrebno 250000 trbušnjaka da bi se sagorelo pola kilograma sala. Prilično smo sigurni da su ovi naučnici obajvili tu statistiku kako bi istakli poentu nečega. Ali i posle skoro decenije, ta poenta se ne nazire. “Zapanjen sam brojem ljudi koji misle da će vežbama za stomak ukloniti salo sa stomaka”, kaže Rasmusen. “To je verovatno najneefikasniji način za dobijanje pločica na stomaku”.

Pročitajte i  5 stvari koje niste znali o Stefu Kariju

TRENIRAJTE SVAKI MIŠIĆ
“Mišići su primarni sagorevači masti u telu”, kaže Rasmusen. Oni zahtevaju energiju kako bi se kontrahovali, što rezultira sagorevanje kalorija kada vežbate. Ali trening sa otporom, za razliku od trčanja ili biciklizma, pored toga prilično oštećuje mišićna vlakna. A to je dobra stvar. “Vaše telo će trošiti energiju da popravku i unapređivanje tih vlakana nakon treninga”, kaže Rasmusen. “Primera radi, jedan trening za celo telo može ubrzati vaš metobolizam i do 2 dana”.

Dakle ne smete zanemariti ni santimetar svog tela. Pogotovu ne noge, deo tela koji muškarci treniraju ili jednom nedeljno ili jednostavno zanemare. Evo potvrde: Istraživači Univerziteta Sirakuza su otkrili da ljudi sagorevaju više kalorija na dan posle treninga sa otporom za noge, nego kada su dan pre toga trenirali gornjem delo tela. Zašto? Zato što donji deo tela sadrži više mišića. Ishod: “Zauzetim momcima je najpametnije da treniraju celo telo svaki drugi dan”, kaže Rasmusen. “To vam omogućava da tokom cele nedelje održite maksimalno ubrzan metabolizam, iako trenirate 3 ili 4 puta u nedeljno”.

 

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *