Trikovi za bolje rezultate trbušnih mišića - Men`s Health

Trikovi za bolje rezultate trbušnih mišića

Popularni six – pack ili rectus abdominis zapravo je jedan mišić pa će ga aktivirati svaka vežba za trbušnjake, ali postoje vežbe koje će aktivirati i ostale mišiće, poput kosih trbušnih mišića, za potpuniji trening trbušnjaka. Autor knjige Ultimate Back Fitness and Performance, Stjuart MekGil vam predlaže nekoliko trikova kako biste pojednostavili trening I ubrzali put do vidljivih rezultata.

NAJBOLJE VEŽBE ZA TRBUŠNJAKE
Iskusite mešanje, jedan je od omiljenih MekGilovih pokreta. Zauzmite položaj skleka sa laktovima i podlakticama na švajcarskoj lopti. Pomerajte laktove u krug, ali protom nemojte rotirati telo.

REŠENJE ZA KOSE TRBUŠNJAKE
Za maksimalnu aktivaciju kosih trbušnih mišića koristite naizmenične vežbe otpora. Postavite telo u bočni položaj otpora i zadržite ga tako 10 sekundi, rotirajte telo u položaj običnog otpora i tako ostanite 10 sekundi. Nakon toga se prebacite u bočni otpor, samo na suprotnom boku od onog koji ste prethodno koristili, I tu se zadržite 10 sekundi. To pretstavlja jednu seriju, a vi uradite 6.

ZAŠTITITE KIČMU
Trbušnjaci su mišići stvoreni da se opiru pokretima, a ne da ih proizvode. Zbog toga, izbegavajte vežbe koje uključuju savijanje ili rotiranje kičme.

TAJNA SIX-PACKA
Ne pokušavajte uvući stomak prema kičmi, savetuje MekGil. Umesto toga, stisnite trbušne mišiće kao da očekujete da će vas naredne sekunde neko udariti pesnicom u stomak.

BRŽE OBLIKUJTE TRBUŠNJAKE
Trbušni mišići su stvoreni da reaguju svi zajedno, pa pokušajte da posebno aktivirate gornje I donje trbušne mišiće.

Pročitajte i  Kućni trening: 14 najboljih vežbi za početnike
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *