Za veće ruke - Men`s Health

Za veće ruke

Evo nekoliko Alvinovih saveta za veće, moćnije ruke.

VEŽBE ZA GUBLJENJE MASNOĆA
Ko može da koristi ove vežbe za gubljenje masnoće? Vi, ako želite da povećate potrošnju energije i da vežbate ruke bez trošenja više vremena u teretani. Ipak, ne morate da radite samo trbušnjake da biste skidali salo.Dodajte ovu vežbu na skoro svaku drugu za gubljenje sala i gradite bicepse dok skidate salo. Idite i korak dalje i počnite da radite ramena i tricepse. Ovo je jedna od mojih omiljenih kombinacija. Uradite tri seta.

(8 do 10 ponavljanja)
Uzmite par tegova i držite ih sa strane. Raširite stopala u nivou pojasa. Iskoračite prema napred levom nogom i spustite telo prema napred sve dok ne spustite tegove pored levog stopala. Donji deo leve noge treba da bude normalan u odnosu na pod. U jednom pokretu, podignite tegove do ramena dok se budete vraćali u uspravan položaj. Zatim podignite tegove iznad glave sve dok vam ruke ne budu skoro ispravljene. Spustite tegove u početni položaj i ponovite sve. Ovoga puta krenite sa desnom nogom. To je jedno ponavljanje.

VEŽBE ZA SNAGU
Ako iole idete u teretanu, onda znate ovaj tip vežbi na “foru”. Samo ne znate za ovu verziju.To je zato što muškarci žele da podižu što veću težinu, čak i ako to ne mogu da rade pravilno. Na kraju pomeraju gornji deo tela napred-nazad, bez efekta.Ne samo da to izgleda glupo, već je to i dobar način da ušinete le∂a. Ako velike težine podižete brzo, tu postoji dobitak, ali samo ako to radite kako treba. Ako se fokusirate na brzinu i snagu u isto vreme, radićete na najvećim mišićnim vlaknima.Tako možete da dobijete deblje i čvršće mišiće. Koristite vežbu kako biste dobili eksplozivna dizanja, bez opasnosti da povredite le∂a.

(2 do 3 ponavljanja)
Uzmite par teških bučica i držite ih u visini ispruženih ruku. Okrenite dlanove jedan prema drugom. Nagnite se prema napred u visini kukova i savijte noge sve dok tegovi ne budu u nivou kolena ili tik znad njih. Sada podignite tegove, gurnite kukove prema napred i ispravite noge u isto vreme, sve dok se ne ispravite i dok vam tegovi ne do∂u skoro do ramena. Spustite tegove u početni položaj i ponovite vežbu.

Pročitajte i  Pripremite telo za vikend: 3 pokreta za brzo bildovanje bicepsa

VEŽBE ZA MOĆ
Postoji jednostavna veza izme∂u snage i mišića: Postanite snažniji i onda ćete moći da dižete teže tegove i imaćete veće mišiće. Snagu najbrže možete da dobijete ako angažujete slabe tačke, a to je skoro kod svih muškaraca stisak ruke. (Zamislite svoju ruku kao lanac. Najslabija tačka je vaša podlaktica, koja vam daje snagu stiska.Ojačajte svoju podlakticu i onda će snažniji deo lanca, biceps, moći da radi duže i jače.) Ovi pokreti će vam pomoći da dobijete snažnije ruke i veće mišiće. Za ove vežbe koristite peškire zbog stiska kako bi vaše podlaktice imale širi hvat nego obično. ve vežbe probajte dva puta nedeljno u trajanju od 3 nedelje. Kada se vratite na normalni stisak, videćete da je snažniji nego ikada. Odradite tri do pet ponavljanja prve vežbe, a posle pauze još tri do pet ponavljanja za drugu vežbu. Odmarajte se 90 sekundi posle svakog ponavljanja.

(4 do 6 ponavljanja)
Omotajte 2 ručna peškira oko šipke i uhvatite je odozdo, u nivou ramena. Držite šipku u dužini ruku ispred butina. Bez pomeranja gornjeg dela ruku prema napred, polako podižite šipku što više možete. Zatim, bez odmora, u roku od 3 sekunde spuste šipku u početni položaj.

(4 do 6 ponavljanja)
Umotajte tegove u ručne peškire. Držite tegove u visini nogu. Okrenite dlanove jedan prema drugom.  Bez pomeranja gornjeg dela ruku prema napred, polako podižite tegove što više možete. Zatim, bez pauze, u roku od tri sekunde spustite tegove u početni položaj.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *