10 najboljih vežbi sa medicinkom - Men`s Health

10 najboljih vežbi sa medicinkom

Ukoliko posmatrate trening bilo kog profesionalnog borca, videćete da se medicinka gotovo uvek primenjuje. “Njen oblik vam omogućava da poboljšate i snagu i brzinu, takođe povećava snagu i agilnost”, kaže profesionalni MMA trener Šon Kif.

RUSKI TVIST /12-20 ponavljanja
Uz pomoć ove vežbe imaćete gvozdeno jezgro. Sedite na pod i držite medicinku sa ispruženim rukama, noge bi takođe trebalo da vam budu ispružene. Brzom rotacijom torza, prebacujte loptu sa strane na stranu.

TVIST I IZBAČAJ / 6-8 PONAVLJANJA
Ovo je eksplozivna verzija prethodne vežbe, koja će vam pomoći da izgradite ozbiljno snažno jezgro. Dakle, vežbe se izvodi isto kao i ruski tvist, sa time što pri rotaciji na levu ili desnu stranu loptu na kraju izbacite. Ukoliko imate nekoga sa kime vežbate neka se on postavi iza vas i neka vam vraća loptu nazad u ruke. Ukoliko vežbate sami postavite se blizu zida i loptu odbijajte od zid.

ZARONI I BACI / 8-10 PONAVLJANJA
Ukoliko želite da imate u rukama snagu nokauta ili jednostavno želite da sagorite dodatne kalorije uradite ovu vežbu. Kleknite na kolena i loptu držite na grudima, sada se pustite ka napred, kao da skačete u bazen i u istom, eksplozivnom, pokretu bacite loptu ispred vas. Dočekajte se na ruke i odbacite se u početnu poziciju.

DOBACIJVANJE / 10-12 PONAVLJANJA
Sam naziv vežbe vam je dovoljan, dakle dobacujte se sa medicinkom, ukoliko imate sa kime da vežbate, ako nemate zid je vaš novi najbolji drug.

ROTACIJA / 8-10 PONAVLJANJA
Držite loptu ispred sebe sa ispruženim rukama. Uvćite svoj trup tako što ćete se okretati sa leve na desnu stranu.

UDARAC OD ZID / 6-8 PONAVLJANJA
Radi se kao i rotacija, samo što pri kraju rotacije izbacite loptu da se odbije od zid, uhvatite i nastavite rotiranje na drugu stranu.

Pročitajte i  4 načina da udvostručite efekat treninga

UDARAC O POD / 8-10 PONAVLJANJA
Dok stojite, sa ispruženim rukama držite medicinku iznad glave, a zatim je svom snagom lupite o pod.

SEČENJE DRVETA / 10-16 PONAVLJANJA
Vreme je da zapalite masnoće iz vašeg tela. Držite medicinku kod vašeg desnog kuka, stegnite vaš trup i podignite loptu ka levom ramenu. Zatim je vratite u početni položaj.

ČUČANJ SA POTISAK / 8-10 PONAVLJANJA
Čučnite sa loptom, zatim ispravite noge i uradite potisak sa ramena.

SKOK SA UDARCEM / 6-8 PONAVLJANJA
Ista vežba kao udarac o pod, sa time što prvo skočite, a onda iz skoka iz sve snage bacite loptu ka podu.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *