Podignite fizičku formu - Men`s Health

Podignite fizičku formu

Procenat muškaraca koji imaju pasivni stil života: 37
Procenat muškaraca koji vežbaju da bi se oslobodili loših navika: 16
Glavni problem sa kojim se suočava prosečan čovek kad se o vežbanju radi: DUGOTRAJNA MOTIVACIJA

POKAŽITE JOJ ŠTA PROPUŠTA
Pre nego što počnete da vežbate, prelistajte fotografije bivše devojke koja vam je slomila srce. Studija objavljena 2010. godine u časopisu Journal of Neurophysiology, pokazala je da posmatranje fotografija žene koja vas je odbacila, aktivira delove mozga odgovorne za motivaciju i nagrađivanje. „Odbačenost – taj osećaj gubitka – stimuliše želju“, kaže Kristofer Prulks, asistent kineziologije na Univerzitetu Vestfild Stejt. „Ova želja povećava vaš nivo adrenalina, što je isti hemijski odgovor koji se javlja i tokom priprema za fizičku aktivnost.“ Ovo vam može pomoći da održite koncentraciju i da poboljšate svoje performanse.

VEŽBAJTE SA ŽGOLJAVKOM
Verovali ili ne, posmatranje mršavih bicepsa vas može više motivisati nego prizor nekog Hulka kako sa lakoćom podiže tegove. Studija objavljena prošle godine u časopisu Journal of Experimental Social Psychology, pokazala je da muškarci ulažu za 30 odsto veći napor kad se takmiče protiv nekoga za koga su sigurni da će ga pobediti. „Muškarci proizvode više testosterona kada pobeđuju nego kada gube“, kaže Prulks. Dodatni faktor je rizik da vas žgoljavi prijatelj može nadmašiti. „Šta bi vas više osramotilo“, pita Prulks, „da izgubite od nekog ko je slabiji ili od nekog ko je veći od vas?“

Pročitajte i  Isklešite svoj torzo za 20 minuta
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *