Biceps i leđa - Men`s Health

Biceps i leđa

Vreme je da malo zamenite stari klasični ponedeljak, poznatiji kao grudi-biceps. Iako se svet fitnesa dosta promenio na čelu sa CrossFit-om, ove stari treninzi nikada neće izumreti. Ako se pitate zašto, odgovor je poprilično jednostavan – one i dalje daju rezultate. Zato je personalni trener Dojl Teneson smislio ovaj trening koji će vašim leđima i bicepsima dati snagu, ali i veličinu.

UPUTSVA
Svaku grupu vežbi odradite kao superseriju. Odmorite jedan minut, a onda uradite još jednu ili dve serije. Kada zavrtite dve ili tri serije pređite na sledeću grupu.

TRENING
GRUPA 1
Prednje vučenje na lat mašini; 20 ponavljanja

Biceps pregib sa ravnom šipkom; 20 ponavljanja

GRUPA 2
Zadnje vučenje na lat mašini; 12 ponavljanja

Naizmenični biceps pregib sa bučicama;12 ponavljanja

GRUPA 3
Mrtvo dizanje sa ispravljenim nogama; 10 ponavljanja

Biceps pregib na Skotovoj klupi; 10 ponavljanja

GRUPA 4
Sedeće veslanje; 10 ponavljanja

Čekić; 10 ponavljanja

GRUPA 5
Vučenje na lat spravi obrnutim hvatom, radite do otkaza

Koncentracijski biceps pregib, takođe radite do otkaza

Pročitajte i  Odličan trening za grudi
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *