30 minuta za velika leđa - Men`s Health

30 minuta za velika leđa

Kružni i treninzi sa visokim intenzitetom su itekako popularni, ali kada je u pitanju nabacivanje kvalitetne mišićne mase ništa ne može da zameni trening koji cilja samo jednu mišićnu grupu. Personalni trener, nutricionista, Tim Mekomsi podeliće sa vama standardni trening za veća i snažnija leđa, a pri tom će vam ostati vremena da uradite još jednu mišićnu grupu.

VEŽBA 1
Zgibovi
Ponavljanja: Do otkaza, ali gledajte da vam broj ponavljanja bude isti u svim serijama.
Serije: 4
Pauza između serija neka bude 30 sekundi, a kada završite odmorite 60 sekundi.

VEŽBA 2
Veslanje u pretlkonu sa bučicama

Ponavljanja: 10
Serija: 4
Pauza izeđu serija 30 sekundi, a kada završite sve sve serije, takođe odmorite 30 sekundi.

VEŽBA 3 I 4
Superserija povlačenje ravne šipke sa kablovima

I veslanje sa TRX trakom

Ponavljanja: 10
Serija: 3
Uradite jednu pa drugu vežbu bez pauze, a između serija napravite pauzu od 30 sekundi. Takođe i kada završite sa svim serijama odmorite 30 sekundi.

VEŽBA 5
Veslanje sa kablom

Ovu vežbu radite piramidalno. Uradite 10 ponavljanja, spustite opterećenje za 10-20%, uradite još 10 ponavljanja, zatim spusite opterećenje za 20% i uradite još 10 ponavljanja.
Uradite dve serije i na kraju odmorite 90 sekundi.

Pročitajte i  Naučno dokazano: Ove Eminemove pesme donose uspeh u teretani
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *