Vežbe za trup koje morate da probate - Men`s Health

Vežbe za trup koje morate da probate

Trup je jezgro vaše snage,”govoreći u metaforama, trup predstavlja stablo drveta koje drži sve grane na mestu”, kaže Majk Stil, personalni trener i osnivač trainingroomonline.com.

HIIT program: Izgubite salo sa strane za deset minuta dnevno

Pregib trupa i sklopke mogu dovesti do povrede donjeg dela leđa, tako da ako pokušavate da dobijete te pločice ili želite sirovu snagu trupa, vreme je da u vaš trening inkorporirate i ove vežbe.

SUPERMEN
Lezite na stomak, ispružite vaše ruke i noge (kao kada Supermen leti). Držeći vaše prste na nogama i rukama ispružene, podignite ruke i noge i grudi sa poda.

Otkrijte i: Kako pravilno izvesti vežbu „Supermen“?

Držite tu poziciju koliko god možete. Probajte da ponovite ovu vežbu nekoliko puta. Vremenom kako budete u mogućnosti da ostanete duže u ovoj poziciji, jačaćete i vaše jezgro. Supermen će pogoditi vaše trbušnjake, donja leđa, gluteuse i zadnju ložu. Ukoliko ste početnik, uradite tri serije ove vežbe, sa maksimalnim izdržajem, a ukoliko ste u treningu možete da uradite pet i više serija.

Upoznajte Najseksepilnije Supermenove devojke svih vremena

PLENK
Počnite sa osnovnom verzijom plenka. Lezite na stomak, podignite se na laktove i prste stopala. Neka vam laktovi budu pod uglom od 90 stepeni i u liniji sa ramenima. Držite vaš vrat, leđa, kukove i noge ispravljene. Pokušajte da izdržite što više. Petominutni izdržaj je u početku verovatnu nemoguć, ali jeste cilj da kojem bi trebalo da težite.

Ruski izdržaj: najteži koji ste ikada izveli

GIRJA VETRENJAČA
POdignite girju jednom rukom iznad glave dok vam je girja još iznad glave, rotirajte stopala tako da su prsti usmereni pod uglom od 45 stepeni od tereta. Držeći desnu ruku opruženu iznad glave, potisnite kukove u desno i spustite levu ruku pored leve noge. Pauzirajte kratko, a onda se vratite u početni položaj.

Pročitajte i  MH Izazov: Podignite više iz benča
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *