Najbolji načini da izgradite trbušnjake - Men`s Health

Najbolji načini da izgradite trbušnjake

ČAROBNI PASULJ
Znate li šta su leguminoze? To je suvo jestivo semenje u koje spadaju leblebije, soja, sočivo i pasulj, sa visokim sadržajem belančevina i ugljenihhidrata. Naučnici sa Univerziteta Toronto su u skorašnjem istraživanju otkrili da su osobe koje su jele 5 šolja leguminoza dnevno tokom 8 nedelja, izgubile salo oko struka i unele manje kalorija. Druga studija istog tima dokazala je da su sočivo ili soja u jednom obroku pomogli osobama da manje jedu i pri sledećem obroku. “Ove namirnice sadrže brojne komponente koje pomažu u mršavljenju i kontroli apetita”, kaže autorka studije dr Rebeka Molard. “Bogate su vlaknima i proteinima a imaju nizak glikemijski indeks.”

MANJE KISEONIKA, MANJE SALA
Tempo vežbanja sa laganim i smirenim potezima u dizanju tegova nateraće vaše telo da sagori više sala, prema studiji objavljenoj u Journal of Strength and Conditioning Research. Probajte: Spustite tegove na 2 sekunde, a onda ih podignite 2 sekunde bez pauze izme?u. Stalni niski nivoi napetosti ograničavaju dotok krvi do mišića koji rade i lišava ih kiseonika. Da, to je dobra stvar. Vaši mišići će reagovati povećanjem mišićnih vlakana, koja su bogata mitohondrijama, ćelijskim motorima koji troše energiju iz masti. Ukratko, više mitohondrija znači manje sala na stomaku.

PIJTE KISELI SOK
U studiji objavljenoj u časopisu Nutrition & Metab olism, osobe koje su pile oko ½ šolje nezaslađenog soka od grejpfruta pre svakog obroka tokom 12 nedelja, izgubile su oko 6 kilograma i 5 centimetara oko struka; a tako?e su konzumirale i oko 30 odsto manje kalorija dnevno.

Pročitajte i  Mišićav torzo i snažno jezgro uz ovih 5 vežbi
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *