Triceps vežbe za trostruki obim - Men`s Health

Triceps vežbe za trostruki obim

Triceps čini negde oko tri četvrtine vaše ruke, tako da je vreme da mu se malo bolje posvetite. Dodavanjem ovih vežbi na kraju treniga, daćete im motivaciju koja im je neophodna za rast. Sa ovim vežbama pogodićete triceos iz različitih uglova, povećati protok krvi, ali i rast mišića.

UPOZORENJE
Nemojte da radite ove vežbe nakon svakog treninga!

TRICEPS EKSTENZIJA ŠPAGOM NA SAJLI
Imamo neke dobre i neke manje dobre vesti, dobre vesti su da ćete ovu vežbu da radite samo u jednoj seriji, a manje dobre vesti su da ćete u toj jednoj seriji morati da uradite 50 ponavljanja. Tempo bi trebalo da bude relativno brz, dakle ne morate da kidate mašinu, ali ipak  da bude brzo. Opterećenje ne bi trebalo da bude preteško, ali ni prelagano ukoliko vam se dogodi da stanete pre 50, odmorite 5 sekundi, a zatim nastavite dalje.

VELIKA SERIJA
Ovo je zapravo serija koja se sastoji od tri različite vežbe, koje bi trebalo da radite po napisanom redosledu.
Propadanje: 25 ponavljanja
Triceps ekstenzija sa čela: 25 ponavljanja
Sedeća triceps ekstenzija sa bučicama: 25 ponavljanja

Pročitajte i  Sklek izazov
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *