Uskočite u snažan trup - Men`s Health

Uskočite u snažan trup

Naravno da ćete radeći trbušnjake izvajati stomačne mišiće. Ali pametan program za jačanje “jezgra” uključuje raznovrsnost u vežbanju. Vežba sklopke sa pilates loptom nudi dobiti van okvira izvajanih pločica, kaže Men`s Health mišićavko, trener Majk Meija.

DOBIT
Poboljšaćete snagu abdomena, izdržljivost i fleksibilnost. “Ova vežba unapređuje stabilnost “jezgra” dok su vam udovi u pokretu, što je ujedno i način na koji koristite telo tokom većine sportskih aktivnosti”, kaže Meija.

KAKO SE IZVODI
Lezite na pod, držeći loptu između potkolenica.

Ispružite ruke naviše dok istovremeno podižete noge u gornji deo tela u kontrakciju. Donji deo leđa treba da ostane na podu, a noge treba da budu neznatno povijene. Držite gornji deo tela u podignutom položaju tokom svih ponavljanja dok se noge podižu i spuštaju.

Pri vrhu pokreta tapnite loptu do prstiju. Ciljajte na 3 serije od 8-10 ponavljanja.

STRUČNI SAVET
Držite donji deo leđa pričvšćen uz tlo kako biste angažovali abdominalne mišiće. Ako vam je to teško za izvođenje, savijte kolena za 90 stepeni dok ne popravite snagu i fleksibilnost.

Pročitajte i  Za malo vremena bez masnih naslaga: Blic trening za top formu!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *