15 minuta treninga za grudi - Men`s Health

15 minuta treninga za grudi

Za tako nešto potrebno je mnooogoo više rada i požrtvovanosti, ali ovaj trening vam svakako dobro dođe ukoliko baš nemate vremena ili ukoliko ste završili trening ranije nego što ste mislili…

Dakle ukoliko vam je ostalo samo 15 minuta pre nego što istrčite iz teretane, nemojte da gubite vreme kao i inače. Iako se mi trudimo da vam pokažemo što više različith vežbi, u vremenskom škripcu najbole vežbe su one najednostavnije. Zato smo vam spremili vežbe koje će pogoditi vaše mišiće iz svakog mogućeg ugla.

TRENING
Kako bi ceo ovaj trening stao u zadatih 15 minuta, neophodno je da vežbe na benču uradite malo brže. Sa svakom serijom povećavajte opterećenje, a odmor između serija bi trebalo da vam bude vreme za koje nabacite novi teg na šipku. Za dve serije koliko predviđa ovaj program nećete stići da podignete svoje maksimalno opterećenje, ali zato bi trebalo od starta da krenete jako. Dakle izaberite opterećenje koje će vas umoriti.

BENČ PRES
Serije: 2
Ponavljanja: 4–6

POTISAK BUČICAMA NA KOSOJ KLUPI
Serije: 2
Ponavljanja: 8–10

PROPADANJE
Serije: 2
Ponavlanja: 12–15

Ukoliko uradite prve dve vežbe sa pravim otperećenjem, propadanja vam baš neće ići lagano.

Pročitajte i  3 genijalna načina za korišćenje medicinke
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *