Upoznajte kardio sprave - Men`s Health

Upoznajte kardio sprave

BICIKL
Za: Malo udaraca, ne opterećuje zglobove.

Protiv: Sporije sagorevanje kalorija.

Mala tajna: Ustanite sa mesta svakih pet minuta i okrećite pedale kao da se penjete uzbrdo 60 sekundi – to će smanjiti pritisak na donji deo leđa i prisiliti vas da koristite različite mišiće.

TRAKA ZA TRčANJE
Za: Efikasno sagorevanje kalorija, lako je pratiti napredak u vremenu i udaljenosti.

Protiv: Trčanje može biti naporno za zglobove.

Mala tajna: Ako želite oponašati trčanje na putu, povisite nagib trake za 1%.

ORBITREK
Za: Radi celo telo, ne opterećuje zglobove.

Protiv: Izvođenje dugih, sporih pokreta neće izazvati znojenje.

Mala tajna: Umesto da se držite za držače orbitreka, zamahujte rukama kao da trčite. Tako ćete poboljšati balans i povećati intenzitet.

STEPER
Za: Super za sagorevanje kalorija i razvoj nogu.

Protiv: Opterećenje za zglobove, posebno kolena.

Mala tajna: Naslanjanjem na držače možete srezati potrošnju kalorija do 20%, stoga zamahujte rukama kao da žustro hodate.

MAŠINA ZA VESLANJE
Za: Najbolja kardio mašina za rad celog tela, uključujući trbušnjake i leđa.

Protiv: Loša tehnika može uzrokovati loše držanje i istezanje mišića.

Mala tajna: U krajnjoj poziciji kolena bi trebalo da budu gotovo ravna pre potezanja sajle. Držite leđa u prirodno ravnoj poziciji sve vreme.

Pročitajte i  Šta je VO2 max test i čemu služi?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *