Iskoristite svoj potencijal - Men`s Health

Iskoristite svoj potencijal

BUDITE PROFI
“Ubediti klijente da moraju dobro da se napune energijom pre treninga je ključno u mom radu. Trebalo bi da pojedete uravnotežen sportski obrok (na primer šniclu od 150 gr, 3/4 šolje kuvanog pirinča i šaku spanaća sotiranog u maslinovom ulju). Ako ne to, onda barem proteinsku čokoladicu koja će pružiti organizmu dovoljno amino kiselina razgranatog lanca. Sve to će popraviti intenzitet i opšti učinak vašeg treninga.” —Igor Milić, lični trener

BEZ IZGOVORA
Nađite vremena za vežbanje svaki dan “Vežbam barem 30 minuta svakog dana i mislim da bi svako to trebalo da čini. Imaćete više energije i manje ćete osećati stres. Na glavni trening odlazite onoliko puta nedeljno koliko smatrate da je potrebno za dostizanje vašeg cilja. Ostalim danima, kombinujte različite intenzitete i vrste vežbanja, da biste izbegli povrede. Ja trčim, plivam i vozim bicikl, ali takođe vežbam jogu i pilates.” Sran Kalpić, saradnik MH

NEKA TO BUDE IGRA
“ Posmatrajte decu na igralištu. Ona trče, skaču, penju se, ljuljaju, guraju i vuku. To su bazične šeme kretanja, ali se izvode eksplozivno i nepredvidivo, a to stvara atletske sposobnosti. Zato je ključno da barem jednom nedeljno igrate neki grupni sport.” —prof. dr Dejvid Pirson, profesor psihologije vežbanja na Ball State Univerzitetu

NAJJAČE ZA KRAJ
”U radite ovaj četvorominutni super energični program na kraju svakog treninga, da biste ubrzali topljenje masti, popravili izdržljivost, pojačali fitnes i učinili ga zabavnijim! Uradite osam rundi od po 20 sekundi jedne jedine vežbe (sklekove sa skokom, džamping džek, čučanj sa skokom ili neku drugu eksplozivnu vežbu), sa odmorom od 10 sekundi između.” — Kreg Bolantajn, kreator programa Turbulance Training.

Pročitajte i  Brže kuvajte uz ovih 5 saveta
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *