Pod pravim uglom - Men`s Health

Pod pravim uglom

Vežba koju smo nazvali trougaono dizanje sa grudi objedinjuje dizanje sa ispravljenim laktom dok ležite.
Razvija tricepse, ključne mišiće prilikom dizanja sa grudi sa težim teretom nego obično. U tome učestvuju i grudni mišići i prednji deltoidni mišići, a efikasno jačamo i trup. Vežba garantuje brz napredak, a rezultati su jake ruke.

TROSTRUKO DIZANJE
Na šipku stavite približno polovinu težine koju obično možete da podignete osam puta. Lezite na le∂a na ravnu klupu, dok su vam stopala čvrsto na podu. Šipku držite tik iznad grudi i u nathvatu, ruke neka budu malo šire od ramena.

Spustite šipku prema grudima, kao kada biste radili obično dizanje. Zaustavite se nekoliko centimetara iznad grudi.

Podignite laktove i šipku gurnite prema bradi tako da su vam nadlaktice pod uglom od devedeset stepeni u odnosu na pod, a šipka u visini vaše ključne kosti.

Istegnite ruke i šipku podignite u početni položaj.

Mali savet, kao što ste pretili sa ovom vežbom šipka sa opterećenjem opasno se približava vašem vratu, zato nemojte preterivati sa kilažom tokom ove vežbe, da ne dođe do nekog nesrećnog slučaja.

 

Pročitajte i  Naučno dokazano: Ove Eminemove pesme donose uspeh u teretani
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *