Poboljšajte svoj sklek - Men`s Health

Poboljšajte svoj sklek

Da se razumemo, sklekovi su sjajna vežba za gornji deo tela, poznati po svojoj sposobnosti da razviju snažan i mišićav grudni koš, razbacana ramena i ruke dostojne priznanja. Međutim, sklekovi utiču i na druge delove tela i ukoliko niste dovoljno spremni, ta slabost može da utiče na efektivnost sklekova. Sledeći put kad budete radili sklekove obratite pažnju na sledeće tri stvari.

PROBLEM: SLAB TRUP
Rešenje: Plenk
Vežbe kao što je plenk mogu da poboljšaju izdržljivost vašeg jezgra, što je veoma bitno za vašu stabilnost tokom sklekova. Vaša sposobnost da se održite u početnoj poziciji za sklek direktno je povezana sa time koliko dugo možete da ostanete u plenku. Zbog slabog trupa u početnoj poziciji za sklek može da se stvori malo udubljenje na donjem delu leđa, koje može da promeni ugao ramena i zglobova, kao i mišića koji se vežbaju. U svoje vežbe ubacite plenk jednom ili dva puta nedeljno, odradite tri ili četiri serije, sa maksimalnim izdržajem.

PROBLEM: SLABI KVADRICEPSI
Rešenje: Čučnjevi
Verovali ili ne, kvadriceps utiče na vaše sklekove. Ako imate slabe kvadricepse, biće vam jako teško da držite noge potpuno ispravljene, kao što ova vežba zahteva. Dakle, ukoliko nemate dovoljno razvijene mišiće, vaša kolena će vas vući na dole sve dok ne padnete. U svoje vežbe ubacite čučnjeve jednom ili dva puta nedeljno, odradite između tri i pet serija od osam do deset ponavljanja.

PROBLEM: POGREŠNO POSTAVLJENE RUKE
Rešenje: Vežba
Srećom ovaj problem se vrlo lako rešava. Prvo kleknite, a zatim spustite dlanove na pod, tako da budete “na sve četiri”. Neka vam dlanovi budu postavljeni direktno ispod ramena, izbacite noge nazad tako da dođete u početnu poziciju za sklek. Stanite sekund, pogledajte, dlanovi bi i dalje trebalo da vam budu ispod ramena.

Pročitajte i  Najbolji kardio trening prilagođen vašem telu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *