Zaokret nabolje - Men`s Health

Zaokret nabolje

Suština je u položaju prstiju koji moraju biti okrenuti napred, a ne nadole kao u klasičnom izvođenju te vežbe. Takvo izvođenje omogućava spoljašnji okret ramena, što se, nažalost, viđa veoma retko u našim fitnes centrima, mada je izuzetno efikasan oblik prevencije povreda ramenih zglobova. Specifičnost ove vežbe je u tome da naročito razvija zadnji deo ramenih i gornji deo leđnih mišića, koji su često zanemareni.

LATERALNO DIZANJE U PRETKLONU
bUzmite par bučica i prislonite ih na butine tako da su vam dlanovi okrenuti napred (gornja slika). Laktove blago savijte kao da ćete izvoditi vežbu pregiba lakta. Trup nagnite napred tako da je skoro paralelan sa tlom. Savijte leđa.

Polako i kontrolisano dižite bučice u stranu, a pri tome ne savijajte laktove. U konačnom položaju ruke su paralelne sa tlom, ostanite trenutak u tom položaju, pa spustite tegove u polaznu tačku. Vežbu ponovite na odgovarajući način. Preporučujemo tri serije od po 12 ponavljanja

Pročitajte i  5 MMA pokreta koje svaki muškarac mora da zna
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *