Kolosalne ruke - Men`s Health

Kolosalne ruke

Ali, težine s kojima se izvode te vežbe su ograničene. Ako im dodate vežbe koje zahtevaju veći teret i naprezanje više mišića, i vaše ruke će od toga imati koristi. Pokušajte s ovim treningom i za vrlo kratko vreme ćete biti zadovoljni.

TRENING
Radite naizmenično trening A i trening B svaka 4 dana. Znači, možete da radite trening A u ponedeljak, trening B u petak, pa opet trening A u utorak. Izvedite 4 serije od po 6 ponavljanja svakog para vežbi pre nego što pređete na sledeći par. Ne pravite pauzu između vežbi u paru, ali odmorite se 90 sekundi pre nego što pređete na sledeći par.

TRENING A
SUPERSESIJA 1
Počnite sa serijom zgibova a nastavite s potiskom s grudi na benču.

SUPERSESIJA 2
Počnite sa serijom potiska, zatim nastavite s veslanjem u pretklonu.

TRENING B
SUPERSESIJA 1
Počnite sa serijom propadanja, nastavite s vučenjem do brade.

SUPERSESIJA 2
Počnite sa zgibovima, nastavite s potiskom na kosom benču.

Pročitajte i  Do atletske građe nogu vežbama sa sopstvenom težinom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *