Manje pokretljivi kukovi - Men`s Health

Manje pokretljivi kukovi

Sada vas verovatno zanima da li se to može ispraviti i kako?

Voženje bicikla može da utiče na pokretljivost kukova jer može da se desi da karlica počne da se naginje napred. Usled neprirodnog položaja tela prilikom vožnje preterano su opterećeni prednji i zadnji bedreni mišići kao i donji deo leđa dok mišići zadnjice nisu toliko opterećeni. Kukovi pri tom služe kao podrška koju telo inače kompenzuje savijanjem, istezanjem i rotiranjem kičme. Međutim, ako se duže bavite biciklizmom a ne radite odgovarajuće vežbe, mišići pregibači kuka se skrate i nastaje neravnoteža u snazi mišića.

REŠENJE
Problem možete da rešite sledećim vežbama za jačanje i istezanje donjeg dela leđa. Najvažnije je da pri radu vežbi kod svake od njih uradite po 10 ponavljanja, i to obavezno i za jednu i za drugu stranu.

AKTIVNA EKSTENZIJA PREGIBAČA KUKA
Lezite na levi bok a noge namestite tako da vam kolena i kukovi budu savijeni pod uglom od 90 stepeni. Levi dlan stavite na levo koleno, a desnom rukom uhvatite gležanj desne noge pa je povucite unazad. Zatim povucite koleno prema grudima. Posle deset ponavljanja, okrenite se na desni bok i ponovite vežbu.

ISKORAK UNAZAD
Iz stojećeg stava napravite dug iskorak unazad tako da vam je kolenu savijeno pod uglom od 90 stepeni. Istovremeno ispružite levu ruku iznad glave, a trup nagnite udesno. Vratitet se u početni položaj. Posle 10 ponavljanja zamenite noge.

MOST NA JEDNOJ NOZI
Lezite na leđa a stopala namestite na podlogu tako da kolena budu savijena pod uglom od 90 stepeni. Odignite desno stopalo i ispružite nogu. Podignite bok i pri tom zategnite zadnjicu. Zadržite se na trenutak u tom položaju a zatim polako spustite bok. Posle 10 ponavljanja zamenite noge.

Pročitajte i  Povećajte svoje široke leđne mišiće
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *