Trbušnjaci kao Manđanelovi - Men`s Health

Trbušnjaci kao Manđanelovi

Mi ćemo vam predstaviti vežbe kojima Džo započinje svaki svoj trening u teretani, a koje pomažu da trbušnjaci ovog glumca mame uzdahe svih pripadnica lepšeg pola. Uradite svaku od vežbi po redosledu prikazanom ispod, a zatim ponovite ceo krug tri puta ukupno.

KOTRLJANJE PILATES LOPTE
Ponavljanja 15
Stanite u poziciju za sklek, sa rukama ispravljanim i stopalima na pilates lopti. Krenite da privlačite loptu, a zatim savijte se u kuku tako da vam se između torza i nogu napravi ugao od 45 stepeni. Zatim se vratite na početnu poziciju i imate još 14 puta da usavršite ovu vežbu.

BICIKL
Ponavljanja 25
Lezite na leđa. Podignite noge, savijte kolena tako da vam noge prave ugao od 90 stepeni, stavite dlanove na potiljak. A sada krenite da vrtite pedale u vazduhu. Probajte da levim kolenom dodirnete desni lakat i obrnuto, desnim kolenom levi laka. To je jedno ponavljanje.

KLASIČNI TRBUŠNJACI SA FIKSIRANIM NOGAMA
Ponavljanja 25
Ovde nema mnogo mudrosti… Lezite na leđa, savijte noge u kolenima tako da vam stopala budu ravno na podu. Sada stegnite vaše trbušnjake i podignite glavu i ramena pravo ka kolenima, a zatim se vratite u početnu poziciju.

DIZANJE KUKOVA IZ BOČNOG PLENKA
Ponavljanja po 15 sa obe strane
Zauzmite pozu za bočni plenk, sa tim što ovaj put neka vam leva ruka ne bude ispržune, već se oslonite na lakat leve ruke. Sada ste spremni, nekava vam telo bude pravo, a sada podignite kukove ka gore, a zatim se spustite u početnu poziciju.

Pročitajte i  Najbrutalni treninzi Holivudskih zvezda: Izgorite u teretani
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *