Aktivirajte 638 mišića sa samo jednim komadom opreme - Men`s Health

Aktivirajte 638 mišića sa samo jednim komadom opreme

Koja su dva tipa mišićne memorije i čemu služe?

Veliki, mali, dugački ili kratki, ojačavanje ove neverovatno kompleksne mreže mišića pomoći će vam ne samo da izgledate “napucano” posle jake vežbe, već će i njihovo redovno razvijanje podići sveukupan nivo vaše snage i olakšati vam život. Ali, sa toliko mišića i tako malo vremena da ih sve trenirate, zar ne bi bilo sjajno da postoji opcija da ih sve odradite, tokom jednog treninga i koristeći samo jednu spravu ili opremu? Da, bilo bi. I, da, možete.

Kako već u najavi čujemo vaše komentare koji glase “Kako da ne! Nije moguće jednim treningom raditi sve mišiće tela!” – izlazimo vam u susret i izostavljamo dva mišića ušiju, tako praveći zbir od 638.

Vežbe za celo telo

BENCH PRES
3 serije, 6-8 ponavljanja, pauza 60 sekundi

Postoji razlog zašto većina vežbača počinje trening upravo benč presom. Ova vežba je kamen temeljac ako želite dobiti V izgled, a bez nje se ne može zamisliti ni jedan fitnes program.

MILITARY PRESS
3 serije, 6-8 ponavljanja, pauza 60 sekundi

Moćan torzo je nezamisliv bez snažnih ramena, pa je zato military press u sedećem ili stojećem položaju nezaobilazna vežba. Ukoliko želite da radite na balansu ili želite da ojačate mišiće jezgra preporučuje se da radite verziju ove vežbe u stojećem položaju.

MRTVO DIZANJE
3 serije, 5 ponavljanja, pauza 60 sekundi

Ova vežba spada u kategoriju primarnih pokreta koji jačaju velike mišićne grupe, poput leđa i gluteusa. Takođe je i test za snagu vašeg donjeg dela leđa.

SLEGANJE RAMENIMA
4 serije, 6 ponavljanja, pauza 60 sekundi

Ova vežba mora da bude deo vašeg ozbiljnog fitnes programa, delom zbog estetike (sleganje pomaže da vaš torzo izgleda impresivniji), a delom zbog toga što će koristi imati vaš ego jer ćete moći dizati velike težine. Ukoliko vam ne odgovara da držite šipku sa zatvorenim nathvatom probajte sa kombinovanim

Pročitajte i  Najbolje vreme da popijete proteinski šejk je…

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *