Vežbe bez tegova za isklesane trbušnjake Zeka Efrona - Men`s Health

Vežbe bez tegova za isklesane trbušnjake Zeka Efrona

Tegovi? Nisu vam potrebni! Ove vežbe možete raditi i kod kuće.

Odmarajte se što je manje moguće između ponavljanja: 30 sekundi bi trebalo da bude dovoljno – ostaćete odmorni, a vaše srce i mišići će raditi u punoj pari, topeći masne naslage.

1. Kraba

Sedite na patos tako da vam ruke budu iza leđa a noge savijene ispred vas. Podignite kukove tako da se oslonite samo na ruke i noge. Hodajte koristeći udove da se krećete.

2. Obrnuti sklek

Šipku postavite na visinu struka. Uhvatite je sa obe šake razdovjene u širini ramena, a petama se oslonite na zemlju, leđima ka patosu. Pokušajte da držite telo ravnim od glave do peta. Podižite se i vraćajte u prvobitni položaj.

3. Široki sklek

Zauzmite položaj za sklek, a ruke postavite nekoliko centimetara šire od širine ramena. Spuštajte telo dok vam grudi ne budu na nekoliko centimetara od zemlje i potom se vratite u prvobitni položaj.

4. Zgibovi

Uhvatite šipku šakama tako da vam dlanovi budu usmereni u suprotnom pravcu od tela. Ruke bi trebalo da vam budu u širini ramena. Podižite se dok vam brada ne bude iznad šipke, a potom se vratite u prvobitni položaj.

5. Propadanja

Zgrabite drške dlanovima koji su okrenuti ka unutra. Lagano se spuštajte dok vam laktovi ne budu pod pravim uglom, ali ih držite paralelno. Podignite se u prvobitan položaj.

6. Dijamant sklek

Lezite u poziciju za sklek ali stavite šake tako da vaš kažiprst i palac formiraju oblik dijamanta. Ravne kićme podižite i spuštajte telo dok vam grudi ne budu na nekoliko centimetara od patosa.

Inicijalizacija u toku...

1 thought on “Vežbe bez tegova za isklesane trbušnjake Zeka Efrona

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *