"Tiho trčanje": Nova tehnika za očuvanje zglobova i maksimalne rezultate - Men`s Health
Sun. Nov 18th, 2018

“Tiho trčanje”: Nova tehnika za očuvanje zglobova i maksimalne rezultate

Pre samo nekoliko dana rezultati temeljnih istraživanja pokazali su da je vežbanje kardija teže tokom zime. Iako je lakše kriviti manjak vitamina D za našu lošu formu, nova proučavanja pokazala su da “tiho trčanje”, tehnika koja podrazumeva mekše, sporije džogiranje, može da promeni vaš pristup fitnesu u zimskim mesecima.

Treneri trčanja veruju da takozvano “meko trčanje”, tokom kog smanjujete nivo “buke” koju pravite dok se krećete, može da poboljša efikasnost pri treniranju.

“Naši zglobovi i stopala trpe sedam puta veću silu od težine našeg tela svaki put kad zakoračimo, zato moramo da pokušamo da to ograničimo”, upozoravaju naučnici.

Ako u tome uspete, vaše trčanje će postati lakše, a rizik od povrede zglobova ili bola u kolenima će se smanjiti.

Ova tehnika trčanja nalaže da napravite između 180 i 190 koraka u minuti. Spuštajući tempo kojim trčite postajete mekši na koraku, smanjujući intenzitet sile koja prolazi kroz vaše zglobove.

Ako ste voljni da isprobate “tiho trčanje”, savetujemo vam da pokušate da vaše telo (i um) što više opustite, i da na stazu odete bez slušalica – smanjite tempo u ušima, i smanjićete opterećenje na zglobovima!

 

Inicijalizacija u toku...
Pročitajte i  Najzanimljivije kardio vežbe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *