Najbolji fitnes par na svetu: Uz ove vežbe postali su bog i boginja groma - Men`s Health

Najbolji fitnes par na svetu: Uz ove vežbe postali su bog i boginja groma

To što Kris Hemsvort glumi super heroja ne znači da njegova žena Elsa Pataki ne može da ga nadmaši u iscrpnim vežbama. Zvezda filmova o junaku Toru ne krije činjenicu da je njegova lepša polovina u daleko boljoj formi:

“Da, u dobroj je kondiciji, ima psihičku snagu koju ja nikada neću imati, do te mere da čak počinjem da se stidim”.

“Imamo zajednićkog trenera, prijatelja koga znam ceo život – i on ne propušta priliku da mi kaže kako je Elsa fizički mnogo spremnija od mene”

Elsa, inače glumica i model španskog porekla, održava kondiciju kikboksom, plivanjem, jogom i vožnjom bicikla. Takođe, ima 40-ominutne vežbe četiri puta nedeljno u teretani.

Hemsvort je otkrio i ko je bolji “u ringu”:
“Eventualno mogu da izdržim sa njom tri do četiri runde, a onda Elsa preuzima. Neumorna je i siguran sam da bi me razbila u pravoj tuči”

Kris je prošao kroz poptunu transformaciju kada je pre 7 godina prvi put stao pred kamere u ulozi Marvelovog superheroja Tora.

Neprestano radeći na održavanju savršeno isklesanih mišića postao je istaknuto ime u svetu fitnesa, a ovim vežbama doveo je svoje telo u savršeno stanje:

UDARAC MALJEM (8 ponavljanja po strani)

Zauzmite stojeći stav 30-ak cm od automobilske gume, sa blago povijenim kolenima. Blago zarotirajte gornji deo leđa u desno i podignite malj iznad desne strane tela (ne rotirajući kukove). Stegnite stomak i udarite maljem po gumi ciljajući unutrašnju ivicu. Uradite sva ponavljanja, pa promenite stranu.

BOČNI ODSKOK (8 ponavljanja po strani)
Zauzmite stojeći stav, isturite grudi i gurnite kukove pozadi. Blago savijte kolena i eksplozivno odskočite sa leve noge u desno. Doskočite na desno stopalo i zaustavite se momentalno. Napravite pauzu, a onda odmah odskočite nazad sa desne noge, doskačući na levu.

T SKLEK (8 ponavljanja po strani)
Zazmite poziciju za sklek sa rukama na šestougaonim bučicama. Spustite telo do tla i dok se podižete na gore, rotirajte desnu stranu tela naviše dok povlačite desnu bučicu ka trupu. Sad ispružite ruku tako da vam je bučica iznad desnog ramena. Spustite bučicu i ponovite isto levom stranom.

HODANJE U UPORU (15 ponavljanja po nozi)
Zauzmite poziciju za sklek sa opruženim rukama. Podignite desno stopalo sa tla i lagano podižite koleno što bliže grudima. Dodirnite tlo desnim stopalom. Vratite se u početni položaj i ponovite sa levom nogom. To je jedno ponavljanje.

Snaga malja
Torov izbor oružja je njegov malj, koji mu savršeno pristaje: To je jedno od najboljih “uradi sam” trening pomagala. “Zamasi maljem nisu samo sjajan način da poboljšate pokretljivost gornjeg dela tela i stabilnost trupa, već su i odlični za jačanje tih regija”, kaže trener Erik Kresej. Šta više, ako su vam noge “mrtve” posle treninga, ovo je idealna alternativa kardio treningu, jer podiže vaš puls i sagoreva višak kalorija.
Ukoliko nemate malj i gumu, možete izvući koristi ove vežbe radeći zakucavanja medicinke od tlo iznad glave.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *