Poboljšajte tehniku trčanja - Men`s Health

Poboljšajte tehniku trčanja

NAGNITE SE NAPRED

Probajte da se nagnete napred za 2 do 3 stepena. Nemojte se naginjati previše napred niti da ostanete uspravni. Ako se nagnete previše napred, sa svakim korakom udarate punom težinom tela o tlo. Aako se ne nagnete, udarate petama.

Probajte ovo: Kako bi pravilno iskosili vrat i trup, dopustite očima da vas vode. Umesto da gledate dole u tlo, neka vam pogled ostane na horizontu. Nemojte izbaciti bradu.

Pogledajte i Trčanje i mišićna masa

CENTRIRAJTE RUKE

“Prosečan trkač nikad ne razmišlja o rukama, ali one su zapravo ključne. Vaše ruke treba da se kreću napred-nazad, a ne ukoso i ispred tela. Sa svakim korakom ruke treba da dođu do uspravne srednje tačke vašeg trupa, ali nikako preko te linije. Ako pređe tu liniju telo će vam se ljuljati s jedne na drugu stranu”, kaže Alberto Salazar, čuveni atletski trener i bivši šampion na dugim prugama.

Probajte ovo: Kako biste smanjili pritisak u dlanovima i rukama, trčite sa blago stisnutim šakama- zamislite nda u svakoj ruci držite perecu koju ne smete da zgnječite.

Saznajte i 10 razloga zašto je noćno trčanje odličan izbor

STANITE NA SVOD

“Dočekate li se na petu, najverovatnije ste predaleko zgazili”, dodaje Salazar. Udarate nogama o tlo sa svakim korakom i povećavate rizik od povrede. Kada se dočekate na jastučiće stopala energija vas tera napred. Nedavno istraživanje je potvrdilo Salazarovu teoriju: pokazalo se da trkači koji o podlogu udaraju petama imaju više povreda od onih koji trče na prednjem delu stopala.

Probajte ovo: Brzo nakon doskoka podignite petu i vizualizujte povlačenje jastučića stopala po tlu.

Otkrijte i Zašto vas bole zubi tokom trčanja?

ISKORISTITE RUKE

Pročitajte i  Savršena vežba za kardiovaskularni sistem

Četvrta komponenta uspešnog trčanja je držanje ruku. Ramena treba da budu opuštena i nagnuta napred, a laktovi blago savijeni. Ako stegnete ramena i pustite ih da idu na gore, ruke će vam mlatarati i izgubićete kružno kretanje koje vas tera napred.

Probajte ovo: Kada se zamarate, vaša ramena se podižu i zatežu. Kad se to dogodi, nakratko spustite ruke i rastresiter ih kako bi vam se opustili mišići.

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *