Fitnes kanoni Konora Mekgregora - Men`s Health

Fitnes kanoni Konora Mekgregora

Velelepna T-Mobile arena u Las Vegasu ove subote biće poprište najvećeg UFC meča u istoriji, okršaju Habiba Nurmagomedova i izazivača Konora Mekgregora. Dva istinska šampiona poznata po različitim stilovima borbe ukrstiće rukavice za titulu u lakoj kategoriji.

Nakon dve godine, koje su obeležene boks mečom sa Mejvederom ali i problemima sa zakonom, Konor Mekgregor se vraća u svoj voljeni oktagon. Prema rečima ljudi iz njegovog tima, ali i novinara koji su pratili njegove pripreme „Ozloglašeni“ se nalazi u najboljoj formi svog života. Da bi smo vas adekvatno uveli u ovaj veliki sportski događaj donosimo vam priču o fitnes osnovama u koje se slavni irac kune.

Konor Mekgregor: Kako izgleda režim ishrane slavnog borca?

RAZNOVRSNOST

„Ljudi lako zapadaju u rutinu, radeći iste stvari iznova i iznova. Uvek sam imao želju da postanem ekspert za različite borilačke veštine, novim trening metodama i različitim načinom razmišljanja“, izjavio je Konor.

Raznovrsnost je jedan od najvažniji začina u životu. Česta promena principa treninga utiče pozitivno da se napadnu različite mišićne grupe što kao posledicu ima i kvalitetniji mišićni rast. Držeći se iste rutine brzo ćete naviknuti mišiće na iste pokrete. Zato zapamtite, ukoliko hoćete da izgradite impresivne mišiće morate ih izložiti ogromnom stresu. Na taj način uz adekvatan oporavak ostvarićete željene ciljeve.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Conor McGregor Official (@thenotoriousmma) onSep 9, 2018 at 8:08am PDT

ZNATI KADA JE DOSTA

Za veliki broj vežbača trening u jednom momentu postaje opsesija. Posebno kada dođe do prvog vidljivog napretka. „Nisam izgubio od Dijaza zbog manjka veštine, izgubio sam jer sam izgubio snagu. Moja najveća snaga je radna etika. A moja najveća mana je isto radna etika. Za taj meč koji sam izgubio bio sam pretreniran“, rekao je borac iz Dablina.

Pročitajte i  Testirajte svoje granice: 3 paklena minuta zgibova

Pretreniranost je prilično ozbiljna stvar. Ne samo da ćete se osećati premoreno, već na taj način možete učiniti veoma loše stvari svom zdravlju. Osećaj letargičnosti, nelagode, poremećaja sna prvi su simptomi pretreniranosti. Da biste to izbegli tokom perioda napornih treninga konzumirajte dosta vode, uzimajte zdravu hranu a dobro bi vam došle i povremene masaže.

SNAGA MMA BORCA: Fitnes program od pet rundi za moćno telo

MOBILNOST

Ljudi su jedine životinje koje se ne protežu nakon buđenja, reči su Mekgregora koje su ostale zapamćene. Autor je dakle hteo podvući važnost istezanja tela. Kako starimo, naša fleksibilnost i mobilnost lagano opadaju a samim tim raste rizik od povreda i opada naša fizička sposobnost.

Različite prakse istezanja s druge strane unapređuju naše telo na efikasan način. Naučnici iz Brazila su čak otkrili da redovno istezanje mišića utiče na povećanje snage istih pa tako stičemo sposobnost da podižemo veće opterećenja za čitavih 15 procenata.

VEŽBE SA SOPSTVENIM TELOM

Nemamo ništa protiv fitnes mašina, ali ukoliko želite da izgradite istinsku snagu koja će imati trajnu vrednost, onda vaše telo mora biti jedini rekvizit u treningu. Ne verujete nam? Studija objavljena u magazinu Medicine and Science in Sports and Exercise otkrila je da trening sa sopstvenom težinom u trajanju od 45 minuta podiže bazalni metabolizam za neverovatnih 45 sati.

„Mašine ne koriste mašine, a ja sam mašina“, izjavio je jednom samouvereno „The Notorious“. On smatra tri vežbe bazom za svakog čoveka; sklekovi, sklopke i zgibove sa širokim hvatom.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Conor McGregor Official (@thenotoriousmma) onSep 13, 2018 at 3:27pm PDT

PRETRENIRANOST: 6 najčešćih simptoma prekomerne fizičke aktivnosti

NE KOMPLIKUJTE SA HRANOM

Pročitajte i  Probudite celo telo za samo pola sata

Jedna od čestih situacija sa vežbačima koji odu „predaleko“ je i komplikovanje kada je reč o hrani. Govoreći za američko izdanje Men‘s Healtha, Konor je rekao: „Trudim se da se hranim zdravo. Jedem zdravo, organsko meso, obilje povrća i trudim se da unosim kvalitetne uglhjene hidrate. To je moj način“.

Ukoliko težite povećanju mišićne mase, najkvalitetniji način je da unosite 30 % kalorija kroz zdrave masti, 40% kroz ugljene hidrate i 30 % putem proteina. Izbegavajte previše masnu hranu i šećere i vodite računa o adekvatnoj hidrataciji organizma.

D.R.

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *