Trening koji ćete voleti i mrzeti - Men`s Health

Trening koji ćete voleti i mrzeti

TRENING KRUŽNOG TIPA

Benč pres je jedna od najvoljenijih vežbi u teretani, i to je činjenica. Međutim, ukoliko stvarno želite da unapredite svoju formu i ispravite slabosti, onda morate da vežbate i stvari koje baš ne preferirate. Upravo zato je nastao ovaj hibridni trening koga čine dve klasične vežbe koje se rade po kružnom principu. U pitanju su ravni benč pres šipkom i legionari. Zbog svojih karakteristika odlično pogađa gornji deo tela a spada i u kategoriju kardio treninga, pa će veliku korist imati i vaša kondicija.

Circus Maximus: Moćno telo od glave do pete!

KAKO SE RADI?

Ukoliko je moguće, najidealnije bi bilo da na benču dižete opterećenje sa težinom vašeg tela. Dakle ako imate 85 kilograma, podižite opterećenje od 85 kilograma. Ako vam je ovo preteško, vežbajte sa najvećom mogućom težinom sa kojom možete da kompletirate 10 ponavljanja. Zatim sledi vežba „legionari“.

Opakih 20 minuta: Kružni trening koji briše kalorije

Ovu svojevrsnu superseriju radite tako što ćete pratiti dve obrnute piramide vežbanja. Kad odradite 10 ponavljanja na benču, uradite jedan legionar, nakon toga 9 ponavljanju na benču i 2 legionara sve dok ne dođete do 1 ponavljanja na benču i 10 legionara. Cilj je da završite trening što pre možete, a u proseku za ovako nešto je potrebno između 10 i 20 minuta, u zavisnosti od vaše forme.

Vežba 1: RAVNI BENČ PRES: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 ponavljanje

Vežba 2: LEGIONARI: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ponavljanja

D.R.

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Pročitajte i  Pustite mašti na volju: Ovo su najseksi sportovi na svetu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *