Trbušnjaci, konačno! - Men`s Health

Trbušnjaci, konačno!

8:00 – ZAMENITE DORUČAK KOFEINOM

Kao što ste nakad uživali u jutarnjem ritualu konzumiranja žitarica, tako ćete vrlo brzo steći naviku jutarnjeg ispijanja kafe. Ovaj popularni napitak će uticati da zavarate glad do sledećeg obroka.

10:30 – ZANEMARITE SVOJ REŽEĆI STOMAK

To je samo varljiv osećaj koji će brzo proći. Kad osetite “režanje” stomaka, zakažite sastanak sa nekim ili prošetajte do kolega, obavite telefonski razgovor … Ako ni to ne uspe, onda popijte šolju čaja koja će sve srediti.

Snaga iz dubine tela: 2 super vežbe za moćno jezgro

PODNE – ZAMENITE OBROK VEŽBAMA

E sad ako ste do 12 sati izdržali bez imalo klope, verovatno se tresete od gladi, ali tu nije kraj vašim mukama. Ako imate vremena u podne je red na vežbe, odigrajte basket ili lagano džogirajte.

14:00 – NOVI DORUČAK

Konačno je vreme da se nagradite što niste jeli ništa od 8 sati. Naručite veliku salatu sa grilovanom piletinom ili bilo koji drugi obrok koji je pun proteina.

16:00 – DOBRE VESTI, VREME JE ZA UŽINU

U ovo doba ste verovatno i dalje siti od svog “doručka”, ali za užinu možete da pojedete narandžu ili neki red tamne čokolade, malo sira i krekera a naravno jabuka je uvek dobro rešenje.

Otkrijte i Najveće greške koje najčešće pravite tokom dijete?

19:00 – I KVALITET I KVANTITET

Kada pojedete za kratko vreme tri jaka obroka, znate da nećete ni u jednom preterati količinski, a u 7 uveče bi stvarno trebali da pazite šta jedete, pravi izbor može da bude neka riba ili makaroni sa mesom.

20:00 – DEZERT, ZAŠTO DA NE?

Sladoled sa čokoladnim prelivom i lešnicima je dezert koji se čini kao savršena nagrada nakon 16-o časovne žrtve!

Pročitajte i  Vežbe uz koje ćete se najbrže vratiti u formu

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *