Vežba za gluteus - Men`s Health

Vežba za gluteus

I devojke itekako vole da odmere i naše gluteuse, a evo pomoću koje vežbe možete da zategnete ove mišiće.

Podignite trening na viši nivo bukvalno.
Izvodeći vežbu penjanja na klupicu, dodatno angažujete mišiće zadnjice, i to prilikom spuštajuće faze pokreta, a ne kod podizanja, kaže kondicioni trener b.J. Gadur, fitnes direktor WorkoutMuse.com. “Mišići trpe veće opterećenje prilikom faze spuštanja, što doprinosi većem dobitku na snazi mišića”. osim estetskih koristi jačanja gluteusa, ovom vežbom aktivirate i najveći mišić u telu, a na taj način ubrzavate metabolizam. Za najbrže rezultate, radite vežbu bosi, kaže Gadur.

VEŽBA
Počnite sa 3 serije po 6 ponavljanja za svaku stranu, 3 puta nedeljno. Stavite levo stopalo na klupu tako da vam je leva noga savijena pod uglom od 90 stepeni. Zatim se popnite na klupu, ali ostavite desnu nogu da blago visi. Savijajte levo koleno i polagano spuštajte desno stopalo na tlo. Kada dodirnete tlo, potisnite se nazad u početni položaj. To je jedno ponavljanje.

Pročitajte i  IGYG metod za veće bicepse
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *