Postanite ekspert za „Farmerov hod“ (VIDEO) - Men`s Health

Postanite ekspert za „Farmerov hod“ (VIDEO)

Sa svim mogućim spravama koje su vam dostupne u teretani, mnoge će iznenaditi činjenica da za jedan od najefikasnijih pokreta za snagu potreban samo jedan par tegova. Reč je o vežbi hod sa opterećenjem, poznatijom po nazivu farmerov hod.

Ova izvanredna vežba može da se radi u nekoliko varijacija- tako što opterećenje stavimo na ramena, iznad glave ili vežbamo kroz unilateralni način. Farmerov hod je popularna vežba jer razvija našu snagu kroz oponašanje pokreta koje radimo u svakodnevnom životu. Možete biti krajnje kreativni kada je reč o opterećenju koje ćete nositi, zato ova vežba u sebi nosi i element kreativnosti.

Unapredite tehniku mrtvog dizanja: 3 vežbe za moćna leđa

„Ubacivanjem ove vežbe u vaš redovni trening ojačaćete snagu stiska šake, unapredićete izdržljivost a korist će imati i vaše sveukupno zdravlje“, kaže Džon Erik Kavamoto, poznati kanadski trener.

Treneri ovu vežbu posebno preporučuju ljudima koji dugo sede u toku dana jer efikasno popravlja držanje tela tako što stabiliše opterećenje u rukama i snažno angažuje mišiće jezgra i ramena. Međutim najbolja stvar u vezi sa ovom vežbom je njena jednostavnost. Sve što vam je potrebno je par ketlbela ili bučica (izbegavajte prevelike težine na početku, uzmite opterećenje od 20 kilograma) i hodajte. Grudi izbacite unapred, glavu držite uspravnu i izbegavajte da opterećenje naslanjate na telo jer će to olakšati izvođenje vežbe a to vam nije cilj.

Snaga ratnika: Trenirajte kao pravi Viking!

S obzirom da je zahtevna spada u kategoriju vežbi koje unapređuju aerobne kapacitete. Navijte štopericu na pet minuta, uzmite tegove i potrudite se da uzimate što manje pauze. Kao bonus osetićete vrlo brzo kako podižete svoje kapacitete snage.

D.R.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

Pročitajte i  Najbolje vežbe za masu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *