FITNES KOJIM SE REĐE IDE - Men`s Health

FITNES KOJIM SE REĐE IDE

POBEGNITE OD SVOJE RUTINE

Osim što je u teretani leti i pored klime daleko manje prijatno nego što bi bilo potrebno da ostanemo na pravom fitnes putu, u sezoni godišnjih odmora teško je motivisati se za vežbanje u zatvorenom. Ko kaže da morate da robujete hramu benča? Premestite svoj trening na otvoreno uz malo nekonvencionalnih rekvizita: girje, džakovi sa peskom, kamionska guma itd.

Zaboravite na tertanu! Ovaj brutalni trening na plaži je sve što vam treba!

POTRAŽITE POMOĆ PRIJATELJA

Kada mislite da ćete da skliznete iz utvrđenog tempa treniranja i vratite se starom dobrom zlu zabušavanja ne libite se da tražite pomoć prijatelja pa trenirajte sa ekipom? Ali šta ako su vaši prijatelji još veći lenjivci od vas? Obelodanite na fejsbuku ili tviteru da idete u teretanu. Istraživanja psihologija o društvenim mrežama pokazala su da ćete tako manje zabušavati.

Genijalna metoda: Istopite salo sa stomaka za 3 nedelje!

BROJITE SVAKU KALORIJU

Možete da sagorevate kalorije na treningu po ceo dan, ali ako ih vratite za vreme ručka i večere obimnih kaloričnim obrocima nikada nećete izgubiti suviše kilograma. Prvo i osnovno, sebi zabranite očigledne sabotere struka kao što su alkohol i pržena hraan. Ostalo će vas uraditi neka od mnogobrojnih aplikacija za pametne telefone čiji je zadatak da vam pomognu u ostvarivanju fitnes saveta.

Otkrijte i Nove taktike fitnesa

Pročitajte i  5 vežbi koje "prže" poslednji cm masnih naslaga sa stomaka!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *