4 isprobana i dokazana načina da izgradite moćnije mišiće - Men`s Health

4 isprobana i dokazana načina da izgradite moćnije mišiće

Znate kako kažu, „manje je više“? Ta izreka važi i kada je reč o izgradnji mišićne mase, takođe. Nabacivanje težine i uvek isti način treniranja uglavnom vode ka slepoj ulici fitnes napretka i čestim povredama. Mnogo pametniji način da dodate 3 cantimetra na vaše ruke tako što ćete „bildovati“ svoje noge. Isprobajte ove proverene nepisane zakone iz teretane koji će vam ubrzati mišićni napredak i smanjiti vreme treninga.

Izbor treninga: Velike ili male težine?

OBRNUTA PIRAMIDA

Većina piramidalnih principa vežbanja počinje sa lakšim tegovima i većim brojem ponavljanja i ide ka većim težinama i manjem broju ponavljanja, sa recimo 15 ponavljanja u prvoj, 12 ponavljanja u drugoj itd. Obrnuta piramida počinje drugačije, sa većim težinama/malim brojem ponavljnja kada su naši mišići manje umorni i kada su spremniji da lakše savladaju veće težine. Više težina znači veći rast.

Piramidalni trening: Siguran put do većih mišića

DODATNA PONAVLJANJA

Ukoliko ne možete da podignete propisan broj ponavljanja u određenioj seriji, potražite pomoć u vidu trening partnera sa kojim ćete izgurati seriju do kraja. Na taj način dodatno testirate mišiće a oni se bolje adaptiraju na mišićni rast nego u slučaju kada dođe do otkaza i morate da smanjite broj ponavljanja. Uz pomoć partnera bićete u mogućnosti da dodate jedno ili dva ponavljanja više, a to itekako ima uticaj na mišićni rast.

DROPSETOVI

Drop set tehnika je najefikasnija kada se radi na mašinama jer vam lako dozvoljavaju da dižete i spuštate težine. Kada dođe do otkaza u poslednjoj seriji neke vežbe, momentalno smanjite težinu za 20-30% i nastavite dalje do sledećeg otkaza i nove manje težine. Uradite ukupno dve serije po vežbi.

Zapalite tricepse: Sklop vežbi za masivne ruke

ODMOR

Pročitajte i  Poboljšajte vaše plivačko umeće

Kada radite sa velikim težinama i do granice otkaza, uzmite pauzu ne dužu od 10 do 20 sekundi, a zatim nastavite dalje do krajnjih granica.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *