Ramena za ponos: 2 jedinstvene vežbe koje morate da probate - Men`s Health

Ramena za ponos: 2 jedinstvene vežbe koje morate da probate

Upravo zato poznati trener Dejvid Morin, osmislio je jedan specifičan program napada na deltoide i mišiće ramena. Nema šta, zaista se potrudio i uspeo je da kreira dva pokreta koja do sada nisu viđena.

Dejvid je uradio mali obrt sa dve klasične vežbe za ramena i dodao im novu dimenziju intenziteta. Upotrebio je dve tehnike za oblikovanje deltoida da bi oni izgledali kako on kaže kao “topovska đulad”.

Brže do nadmoćne V građe: 30 najboljih vežbi za leđa svih vremena

Kod prvog pokreta koristio dva tega za šipku od po 10 kilograma. Koristeći tegove u kružnom pokretu, izvodite vežbu koja je slična vežbi Arnoldovom potisku. Kada rotirate tegove podesite ih lepo na podlaktice kako bi deltoidi bili na maksimalnom udaru.

Drugi pokret pogađa zadnji deo deltoidnih mišića. Za to će vam biti potrebna rastezljiva traka za otpor i dve bučice. Neka bučice slobodno budu manjih težina nego one sa kojima redovno radite odručenje ili letenje. Ovaj pokret više fokusa stavlja na oblikovanje i definiciju deltoida, nego na dizanje velikih težina.

MASIVNIJA RAMENA: Trening od 4 vežbe koji pogađa deltoide iz svih uglova

Rastezljivu traku stavite na vaše zglobove a u rukama držite bućice i izvodite pokrete letenja kao da radite na pek dek mašini. Ovaj pokret na izuzetan način gradi snažne mišiće stabilizatora ramena. Takođe, u isto vreme aktiviraćete mišiće grudi, leđa i ruku.

Ove dve unikatne i super efikasne vežbe možete pogledati u sledećem videu:

D.R.

Pročitajte i  OVO JE SPARTA: Iscrpljujući trening za mišićavo telo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *