NEWSLETTER
Uhvati ritam sa MH newsletterom!
Pretplata

Zaštitite se od raka prostate

Skuvajte sebi malo brokolija. Nedavna studija objavljena u časopisu Journal of the National Cancer Institute tvrdi da muškarci koji konzumiraju tri ili više porcija krtonosnog povrća na dan imaju za 41 odsto smanjen rizik od raka prostate od onih koji konzumiraju jednu porciju ovog povrća dnevno. “Ovo se dešava zbog glukozinolata, fitohemikalije koja aktivira enzime koji neutrališu kancerogene gene i blokiraju štetne androgene”, kaže autor studije dr Alan Kristal, istraživač u centru Fred Hačinson. Na listi iznad pogledajte koje povrće će vam omogućiti dovoljan dnevni unos ove materije. I naravno, kod svake vrste kancera, najbolje oružje je rano otkrivanje. “Od četrdesete godine potrebno je da redovno idete na preglede rektuma  i analize prostatičnog specifičnog antigena (PSA testove)”, savetuje dr Erik Klajn, sa Urološkog instituta u Klivlendu.

VAŠI KOMENTARI

Unesite kod sa slike:

FOTOGALERIJE
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
PreviousNext
ANKETA
Koliko ste se kilograma ugojili tokom praznika?