Februar 2012
Izmirite greške iz prošlosti
Zeleni čaj mogao bi da popravi štetu pričinjenu godinama pušenja, navode istraživači iz Tajvana. Njihova studija je pokazala da sadašnji i bivši pušači, koji nikad nisu pili ovaj napitak, imaju 12 puta veći rizik da obole od raka pluća, od onih koji konzumiraju bar jednu šolju dnevno. „Antioksidansi iz čaja verovatno pokreću proizvodnju supstanci u organizmu koje zaustavljaju širenje mnogih vrsta malignih tumora, uključujući i rak pluća“, kaže autor studije dr sci. I Hsin Lin. Ako niste ljubitelj toplih napitaka, i kapsule zelenog čaja su prihvatljive, jer takođe sadrže antioksidanse.
9 najposecenijih
ANKETA
Koliko ste se kilograma ugojili tokom praznika?














VAŠI KOMENTARI