NEWSLETTER
Uhvati ritam sa MH newsletterom!
Pretplata

Prepolovite rizik od kancera

Samo malo crvenog sosa može imati veliki uticaj na vaše krvne sudove.

Samo malo crvenog sosa može imati veliki uticaj na vaše krvne sudove. Sudeći po jednom izraelskom istraživanju, ishrana bogata paradajzom može smanjiti rizik od kancera debelog creva. U studiji, 56 pacijenata koji su oboleli od kancera debelog creva su 10 dana za redom u svoju ishranu dodavali 30 miligrama likopena, antioksidanta kojim ovo povrće obiluje. Krajnji ishod: Njihov nivo insulinu sličnog faktora rasta (IGF), hormona povezanog sa napredovanjem kancera, značajno je smanjen. Naučnici nisu sigurni na koji način antioksidant sprečava produkciju IGF, ali zato vi možete imati koristi od ovakvog efekta sa šoljom marinara sosa, koji sadrži 40 mg likopena.

VAŠI KOMENTARI

Unesite kod sa slike:

FOTOGALERIJE
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
PreviousNext
ANKETA
Da li popravljate sami u kući?